DesireMovies Bollywood, Hollywood Motion pictures Obtain Free Full HD

desiremovies.metropolis : यह एक pirated मूवी डाउनलोडिंग वेबसाइट है, जहाँ से आप कोई भी DesireMovies Bollywood, Hollywood, South hindi, Punjabi, Bhojpuri, gujarati, marathi motion pictures कों आप free में Obtain कर सकते हो।

GO

नमस्कार दोस्तों मैं आप सभी का अपने ब्लॉग के इस नए पोस्ट "DesireMovies Bollywood, Hollywood Motion pictures Obtain Free Full HD" पर स्वागत करता हूँ। इस पोस्ट में हम इस मूवी डौन्लोडिंग साइट DesireMovies के बारे में पूरी जानकारी हासिल करेंगे जिससे की हम इस साइट के बारे में अच्छे से जान सकें।

DesireMovies किस तरह की साइट है ?

यह पायरेटेड मूवी डाउनलोडिंग साइट है जहां से लोग रिलीज हुए नए मूवी को MP4, HD और Full HD क्वालिटी में डाउनलोड कर पाते हैं। इस साइट का सर्च गूगल में मिलियन में सर्च आता है। जब भी किसी को नए मूवी डाउनलोड करने की जरूरत होती है तो वह इसी तरह के पायरेटेड मूवी वाले साइट का उपयोग करता है। जहां से वह बिल्कुल फ्री में किसी भी नए फिल्म का पायरेटेड वीडियो डाउनलोड कर पाता है।

DesireMovies Retailer

desiremovies-free-download
desiremovies web site

अगर हम DesireMovies साइट के कैटेगरी की बात करें तो यहां पर बहुत सारे कैटेगरी देखने को मिलते हैं जैसे कि south motion pictures, bollywood motion pictures, hollywood motion pictures(hindi), hollywood motion pictures in english, punjabi motion pictures, 300 mbps film, bhojpuri motion pictures, net sequence आदि जैसी विभिन्न कैटेगरी में मूवीस डाउनलोड करने की सुविधा उपलब्ध कराई जाती है।

मैं आप सभी को बता दूं कि पायरेटेड वेबसाइट्स सरकार और फिल्म इंडस्ट्री के सामने बहुत बड़ी चुनौती है क्योंकि जैसे ही कोई नया हॉलीवुड या कोई बॉलीवुड मूवीस रिलीज होता है तभी DesireMovies जैसे साइट पर उसे तुरंत ही अपलोड कर दिया जाता है। जो कि बिल्कुल ही अवैध है या वेबसाइट अपने viewer के लिए new launched motion pictures / newest motion pictures अपने वेबसाइट पर लिस्ट करते हैं जिससे मूवी मेकर्स का बहुत बड़ा नुकसान हो जाता है। क्योंकि जब कोई मूवी मेकर अपना कोई नया मूवी बनाता है तो वह यह सोच कर बनाता है कि वह इस मूवी की कॉपी promote कर अच्छे पैसे की कमाई कर पाएगा लेकिन ऐसा होने के कारण वह अपनी कमाई अच्छी तरीके से नहीं कर पाता है और कभी-कभी तो मूवी फ्लॉप हो जाती है।

इन पायरेसी websites की वजह से सरकार इस तरह के web site को Block कर देती है। लेकिन फिल्मो की पायरेसी करने वाले भी हार नहीं मानते है। सरकान जितनी बार उसके Stay Hyperlink Block करती है, ये उतनी ही बार नई-नई URL लेकर फिरसे अपनी वेबसाइट को बना लेते है और फिर नए लिंक पे फिल्मो की पायरेसी करते है।

यदि आप भी Free में New Bollywood Film या bollywood net sequence, Deseremovies hollywood, South Film, Hindi TV Present, Malayalam Motion pictures, Gujarati Film, देखना चाहते हो, तो आप Deseremovies in वेबसाइट पर जाकर on-line देख सकते हो। लेकिन बेहतर होगा की आप इसे हॉटस्टार या किसी और लीगल साइट से देखें।

desiremovies.com south hindi dubbed साइट आपको film को free stream करने की भी अनुमति देती है। इस साइट से लाखो लोग अपनी पसंद की film free obtain कर के film का मजा लेते है।और फ्री में बिना पैसे खर्च किये मूवी का मजा लेते हैं।

DesireMovies से Bollywood, Hollywood Motion pictures Hindi Dubbed फ्री में Obtain कैसे करे ?

अब बात आती है कि लोग इस तरह की साइट के बारे में कैसे जान जाते हैं और किस तरह से मूवी डाउनलोड कर पाते हैं। मैं आप सभी को बता दूं की DesireMovies जैसी साइट अपने डाउनलोडिंग साइट को काफी सिंपल बनाते हैं जिससे कि customers कुछ इस्टेप्स को फॉलो करके मूवी डाउनलोड कर पाए।

  1. सबसे पहले ब्राउज़र में जाकर के desiremovies सर्च करते हैं।
  2. सर्च करने पर सबसे ऊपर इस तरह की साइट का लिंक आ जाता है।
  3. लिंक पर क्लिक करने के बाद उनके सामने desiremovies का होम web page आ जाता है जहां ढेर सारी मूवीस देखने को मिलते हैं।
  4. इनमें से यूजर्स को जो मूवी की तलाश होती है उस मूवी का चुनाव कर डाउनलोड कर पाते हैं।
  5. अगर होम पेज पर उनका पसंदीदा मूवी नजर नहीं आता है तो वह कैटेगरी का इस्तेमाल करके सर्च करते हैं। या सीधा मूवी का नाम डालकर के सर्च करते हैं।
  6. पसंद की मूवी सामने आने पर उसके ऊपर क्लिक करते हैं।
  7. क्लिक करने के बाद उनका दूसरे पेज पर रीडायरेक्शन हो जाता है ।
  8. दूसरे पेज पर जाने के बाद यहां से आप उस मूवी को डाउनलोड कर सकते हैं या तो फिर अगर इसे ऑनलाइन देखना चाहते हैं तो ऑनलाइन भी देख सकते हैं।
  9. यदि आप इसे डाउनलोड करना चाहते हैं तो डाउनलोड बटन पर क्लिक करें जिसके बाद आपके डिवाइस में यह मूवी डाउनलोड होना शुरू हो जाएगा।
See also  ‘Ticket to Paradise’ film evaluation: George Clooney, Julia Roberts in a cheerful, genial rom-com

Desiremovies 2022 dwell hyperlink

वैसे तो दोस्तों desiremovies वेबसाइट पायरेटेड होने के कारण भारत सरकार द्वारा ज्यादातर बंद कर दिए जाते हैं लेकिन यह वेबसाइट अपने प्रॉक्सी डोमेन का उपयोग कर फिर से web site को शुरू कर देते हैं और लेटेस्ट बॉलीवुड मूवीस को अपने दर्शकों के लिए अवेलेबल कर देते हैं नीचे ऐसे ही कुछ प्रोक्सी डोमेन की लिस्ट दी हुई है।

Desiremovies.worldDesiremovies.viz
Desiremovies. houseDesiredesiremovies.motion pictures.film
Desiremovies.bizDesiremovies.soutm
Desiremovies.web siteDesiremovies.bar
Desiremovies.icuDesiremovies.lol
Desiremovies.commerceDesiremovies.data
Desiremovies.guruDesiremovies.on-line
Desiremovies.inDesiremovies.dwell
Desiremovies.surfDesiremovies.com
Desiremovies.vipDesiremovies.in

Obtain New BollyWood Motion pictures 2022 Free

Desiremovies.metropolis classes

HQ Dubbed Motion pictures : इस कैटेगरी में आप हाई क्वालिटी मूवीस को बहुत ही आसानी से देख और डाउनलोड कर पाएंगे।

South Motion pictures (Hindi) : इस कैटेगरी में आप सभी साउथ मूवीस को साउथ मूवीस को आसानी से देखा डाउनलोड कर सकते हैं।

Bollywood Motion pictures : बॉलीवुड मूवीस कैटेगरी में आप सभी बॉलीवुड मूवीस को देखा और डाउनलोड कर सकते हैं।

Hollywood Motion pictures (Hindi) : इस कैटेगरी में आप सभी हॉलीवुड मूवीस का हिंदी डब मूवी डाउनलोड कर सकते हैं।

Hollywood Motion pictures (English) : इस कैटेगरी में आप सभी हॉलीवुड मूवीस को इंग्लिश भाषा में डाउनलोड कर पाएंगे और देख पाएंगे।

Punjabi Motion pictures : इस कैटेगरी में आप सभी पंजाबी मूवीस को देख और डाउनलोड कर सकते हैं।

300 mb Motion pictures : इस कैटेगरी आप सभी मूवीस को 300mb में डाउनलोड कर पाएंगे।

TV Reveals : इस कैटेगरी में आप सभी तरह के टीवी शो को देख सकते हैं।

Internet Collection : इस कैटेगरी में आप सभी तरह के वेब सीरीज को बिल्कुल भी फ्री में देख पाएंगे।

DesireMovies Obtain Web site

720p HEVC Motion pictures
Journey
Korean Film in Hindi
300MB Motion pictures
Urdu Motion pictures
Internet sequence
Animation Motion pictures
Bhojpuri Motion pictures

Desiremovies पर किस फॉर्मेट में मूवी उपलब्ध है

दोस्तों जब आप Desiremovies.metropolis web site पर जायेगे तो आपको विभिन्न Format देखने को मिलेंगे। क्योंकि desiremovies कई format में आपको Free Bollywood HD Film Obtain करने की सुविधा देती है। यहाँ निचे आपको कुछ format की लिस्ट दी गई है। जो की इस साइट पर उपलब्ध हैं।

  • DLRS motion pictures
  • 300MB
  • 360p
  • 480p
  • 700MB Motion pictures
  • 720p
  • 1080p
  • HD motion pictures
  • MKV Motion pictures

desiremovies.in से करे फुल एचडी मूवी डाउनलोड

दोस्तों भले ही Movie कोई भी हो लेकिन उसे full HD में देखने का अलग ही मजा आता है। फिर चाहे वह Movie अपने Mobail में देखें या pc पर अगर Motion pictures full HD में ना हो तो देखने में मजा नहीं आता है। इसलिए Desiremovies.metropolis  के द्वारा आप full HD motion pictures को आसानी से बिना किसी रूकावट के free obtain कर सकते हैं। और फुल एचडी मूवी देखने का आनंद ले सकते हैं ओ भी बिलकुल ही फ्री में।

desiremovies downloading साइट क्यों इतना पॉपुलर है ?

यह साइट लोगो को किसी भी मूवी के रिलीज़ होने के बाद तुरंत ही उसे अपने साइट पर अपलोड कर देता है जहाँ से लोग तुरंत ही इसे देख पाते हैं। इसलिए इस साइट को इतनी जाय पॉपुलैरिटी मिली है और यह इतना पॉपुलर हो पाया है।

Desiremovies.metropolis  साइट में आपको Telugu Motion pictures, Telugu Dubbed Motion pictures [Hollywood], Kannada Cell Motion pictures, Tamil Motion pictures, Tamil Dubbed Motion pictures [Hollywood], Hindi New Motion pictures, Hollywood New Motion pictures, WWE Reveals, Telugu Dubbed Hollywood Motion pictures और भी कई तरह की film एक साथ मिल जाने की वजह से लोगो में काफी पॉपुलर है।

See also  Dr. S. Sunder rendered kritis in reward of Shakti

Desiremovies.metropolis अल्टरनेटिव मूवी downloading वेबसाइट

अगर किसी वजह से वेबसाइट के सारे hyperlink block भी कर दिए जाते हैं तो आपको web पर desiremovies.metropolis  के समान ही अन्य pirated web sites मिल जाएँगी जो की इसी की तरह पॉपुलर हैं और मूवी डाउनलोड करने की सुविधा देते है। जैसे कि9xMovies, Filmywap, 123Movies, Tamilrockers, Bolly4u, Downloadhub, FilmyZilla and many others. लेकिन ऐसी pirated web site को use करना पूरी तरह से unlawful है। KatmovieHD वेबसाइट के options निम्नलिखित हैं:

  • Todaypk
  • fimymeet5
  • Movierulz
  • 9xmovies
  • Jio Rockers
  • Tamilyogi
  • Worldfree4u
  • Bolly4u
  • UwatchFree
  • Moviesflix Professional
  • Mp4moviez
  • SkyMovies
  • Khatrimaza a to z
  • Tamilrockers
  • 7starhdMovies
  • TamilMV
  • Extramovies
  • Desiremovies
  • Sdmoviespoint
  • desiremovies

Desiremovies authorized Different websites

निचे desiremovies.metropolis कुछ लीगल अल्टरनेटिव दिए गए हैं जहाँ से आप लीगल तरिके से सभी मूवीज को देख सकते हैं।

  • SonyLiv
  • Netflix
  • Youtube
  • Zee5
  • Disney Hotstar
  • MX Participant
  • Large Flix
  • Amazon Prime video

क्या Desiremovies से film डाउनलोड करना अपराध है ?

हाँ , चुकी पाइरेसी अपराध का एक कार्य है और इसे 1957 के कॉपीराइट अधिनियम के तहत एक गंभीर अपराध माना जाता है। और इस तरह से किसी भी व्यक्ति को कोई film उपलब्ध कराना या film डाउनलोड करना अपराध माना जाता है। अगर आप motion pictures देखना चाहते हैं तो थिएटर में या किसी लीगल साइट पर जाकर देखें। इसके लिए आपको सब्सक्रिप्शन लेना होगा और कुछ पैसे देने पड़ सकते हैं।

निष्कर्ष-

हमने इस पोस्ट में आपको बताया की Desiremovies की तरह की साइट्स गैर क़ानूनी होते हैं और इस रह की साइट से किसी भी मूवी या वेब स्टोरीज को डाउनलोड करना या फिर इस तरह की साइट्स बनाकर मूवीज उपलब्ध कराना piracy के अंतरगर्त आता है और ऐसे साइट को कभी भी बंद किया जा सकता है।

Piracy ग़ैरकानूनी है, और हमारा साइट techmob.co.in Pirated Motion pictures की Web sites के उपयोग का समर्थन नहीं करता। यह पोस्ट सिर्फ आपको जागरूक करने और जानकारी देने के उद्देश्य से लिखा गया है। tecmob.co.in का उद्देश्य इन Web sites को Promote करना बिलकुल भी नहीं है।

Learn In English

What kind of web site is DesireMovies?

It is a pirated film downloading web site from the place individuals can obtain new launched motion pictures in MP4, HD and Full HD high quality. The search of this web site comes within the millionth search in Google. Every time somebody must obtain new motion pictures, he makes use of related pirated film websites. From the place he can obtain pirated video of any new film completely free.

DesireMovies Retailer

If we discuss concerning the class of DesireMovies web site, then many classes are seen right here akin to south motion pictures, bollywood motion pictures, hollywood motion pictures(hindi), hollywood motion pictures in english, punjabi motion pictures, 300 mbps film, bhojpuri motion pictures, net sequence The ability to obtain motion pictures is made accessible in several classes like and many others.

Let me inform all of you that pirated web sites are an enormous problem in entrance of the federal government and the movie business as a result of as quickly as a brand new Hollywood or any Bollywood film is launched, it's uploaded instantly on a web site like DesireMovies. Which is completely unlawful or web sites record newly launched motion pictures / newest motion pictures on their web site for his or her viewers, which causes an enormous loss to the film makers. As a result of when a film maker makes a brand new film of his personal, he makes it considering that he'll be capable of earn good cash by promoting a replica of this film, however as a result of this, he's not capable of earn his cash effectively and sometimes- Typically the film flops.

Due to these piracy websites, the federal government blocks such web sites. However even those that do piracy of movies don't quit. As many occasions as the federal government blocks its Stay Hyperlink, they re-build their web site by taking a brand new URL after which piracy the films on the brand new hyperlink.

If you happen to additionally need to watch New Bollywood Film or bollywood net sequence, Deseremovies hollywood, South Film, Hindi TV Present, Malayalam Motion pictures, Gujarati Film, totally free, then you possibly can watch on-line by visiting Deseremovies in web site. However it could be higher when you watch it from Hotstar or every other authorized web site.

See also  ‘Blonde’ film overview: Ana de Armas dazzles as Marilyn Monroe, however biopic solely scratches the floor

Desiremovies.com south hindi dubbed web site additionally permits you to stream motion pictures totally free. From this web site, tens of millions of individuals benefit from the film of their selection by doing free obtain. And benefit from the film totally free with out spending any cash.

The best way to Obtain Bollywood, Hollywood Motion pictures Hindi Dubbed from DesireMovies for Free?

Now it involves how individuals come to find out about such a web site and the way they can obtain motion pictures. Let me inform all of you that websites like DesireMovies make their downloading web site quite simple in order that customers can obtain motion pictures by following some steps.

To begin with, go to the browser and search desiremovies.
On looking, a hyperlink to such a web site comes up on the prime.
After clicking on the hyperlink, the house web page of Desiremovies is available in entrance of them the place a number of motion pictures can be found to observe.
Out of those, customers are capable of obtain and choose the film that they're on the lookout for.
If their favourite film shouldn't be seen on the house web page, then they search utilizing the class. Or instantly search by coming into the identify of the film.
When the film of your selection seems, click on on it.
After clicking, they get redirected to a different web page.
After going to the second web page, from right here you possibly can obtain that film or if you wish to watch it on-line then you too can watch it on-line.
If you wish to obtain it then click on on obtain button after which this film will begin downloading in your gadget.

Desiremovies 2022 dwell hyperlink

Though associates, desiremovies web site is usually closed by the Indian authorities as a result of being pirated, however this web site begins the web site once more utilizing its proxy area and makes the newest Bollywood motion pictures accessible to its viewers as beneath. Just some proxy domains are listed.

Obtain Full HD Film from desiremovies.in

Pals, it doesn't matter what the movie is, however it's a completely different pleasure to observe it in full HD. Even when you watch that film in your cell or on pc, if the films aren't in full HD, then it isn't enjoyable to observe. Subsequently, by Desiremovies.metropolis, you possibly can simply obtain full HD motion pictures totally free with none hiccups. And you'll get pleasure from watching Full HD motion pictures for completely free.

Why is the desiremovies downloading web site so in style?

This web site permits individuals to add any film instantly after its launch on their web site from the place individuals can watch it instantly. That is why this web site has acquired a lot reputation and it has turn out to be so in style.

In Desiremovies.metropolis  web site one can find Telugu Motion pictures, Telugu Dubbed Motion pictures [Hollywood], Kannada Cell Motion pictures, Tamil Motion pictures, Tamil Dubbed Motion pictures [Hollywood], Hindi New Motion pictures, Hollywood New Motion pictures, WWE Reveals, Telugu Dubbed Hollywood Motion pictures and lots of extra. The film is kind of in style among the many individuals due to getting collectively.

Desiremovies.metropolis various film downloading web site

If for some purpose all of the hyperlinks of the web site are additionally blocked, then one can find different pirated web sites just like desiremovies.metropolis on the web, that are as in style as this and provides the power to obtain motion pictures. Equivalent to 9xMovies, Filmywap, 123Movies, Tamilrockers, Bolly4u, Downloadhub, FilmyZilla and many others. However it's utterly unlawful to make use of such pirated web site. Following are the options of KatmovieHD web site:

todaypk
fimymeet5
Movierulz
9xmovies
Jio Rockers
tamilyogi
worldfree4u
Bolly4u
UwatchFree
Moviesflix Professional
Mp4moviez
SkyMovies
Khatrimaza a to z
tamilrockers
7starhdMovies
TamilMV
Extramovies
Desiremovies
sdmoviespoint
desiremovies

Desiremovies authorized various websites

Under are some authorized options to desiremovies.metropolis from the place you possibly can watch all motion pictures in a authorized approach.

SonyLiv
Netflix
Youtube
Zee5
Disney Hotstar
MX Participant
Large Flix
amazon prime video

Is it against the law to obtain motion pictures from Desiremovies?

Sure, executed piracy is an act of crime and it's thought-about a critical offense below the Copyright Act of 1957. And offering a film or downloading a film to any particular person on this approach is taken into account against the law. If you wish to watch motion pictures, then go to the theater or go to any authorized web site and watch. For this you need to take a subscription and will need to pay some cash.

Is it a crime to download movies from Desiremovies?

Yes, done piracy is an act of crime and it is considered a serious offense under the Copyright Act of 1957. And providing a movie or downloading a movie to any person in this way is considered a crime. If you want to watch movies, then go to the theater or go to any legal site and watch. For this you have to take a subscription and may have to pay some money.

u003cstrongu003eDesiremovies legal alternative sitesu003c/strongu003e

SonyLivu003cbru003eNetflixu003cbru003eYoutubeu003cbru003eZee5u003cbru003eDisney Hotstaru003cbru003eMX Playeru003cbru003eBig Flixu003cbru003eamazon prime video

Desiremovies.city alternative movie downloading website

todaypku003cbru003efimymeet5u003cbru003eMovierulzu003cbru003e9xmoviesu003cbru003eJio Rockersu003cbru003etamilyogiu003cbru003eworldfree4uu003cbru003eBolly4uu003cbru003eUwatchFreeu003cbru003eMoviesflix Prou003cbru003eMp4moviezu003cbru003eSkyMoviesu003cbru003eKhatrimaza a to zu003cbru003etamilrockersu003cbru003e7starhdMoviesu003cbru003eTamilMVu003cbru003eExtramoviesu003cbru003eDesiremoviesu003cbru003esdmoviespointu003cbru003edesiremovies

Share With Friends:

Leave a Comment

error: